Ebok

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK)

W dniu 2 stycznia 2017 r. zostało uruchomione bezpłatne, nowoczesne i wygodne w użyciu elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) pod adresem https://ebok.geotermia.pl które pozwoli na ułatwienie i usprawnienie kontaktu klientów z PEC Geotermia Podhalańska S.A. Dostęp do serwisu jest możliwy nie tylko za pomocą komputera, ale też na smartfonach i tabletach.

Serwis eBOK pozwala na szybki, bezpieczny i darmowy dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu do Państwa konta i daje wiele korzyści:

  • oszczędność czasu i wygodę obsługi,
  • bieżący podgląd salda rachunku,
  • dostęp do wszystkich faktur oraz ich terminów płatności,
  • możliwość przekazania zgody na otrzymywanie elektronicznych faktur,
  • możliwość zgłaszania awarii i usterek,
  • możliwość wysłania zapytań,
  • dostęp do ważnych informacji,
  • wgląd do danych kontaktowych.

Korzyści z otrzymywania e-faktury:

  • proekologiczna postawa – ograniczając liczbę papierowych dokumentów, dbasz o środowisko naturalne,
  • oszczędność czasu – faktury otrzymujesz niezwłocznie po ich wystawieniu,
  • terminowość otrzymywania faktury – faktur dostarczane są do Twojej skrzynki mailowej,
  • bezpieczeństwo przesyłki – w porównaniu z tradycyjną fakturą znika ryzyko jej zaginięcia,
  • wygoda przechowywania – wszystkie faktury w jednym miejscu.