Już od 2019 roku zostało uruchomione bezpłatne, nowoczesne i wygodne w użyciu elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Dostępne jest na głównej stronie https://geotermia.pl lub pod adresem https://ebok.geotermia.pl
Dostęp do serwisu jest możliwy nie tylko za pomocą komputera, ale też na smartfonach i tabletach.
Serwis eBOK pozwala na szybki, bezpieczny i darmowy dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu do Państwa konta i daje wiele korzyści:
- oszczędność czasu i wygodę obsługi,
- bieżący podgląd salda rachunku,
- dostęp do wszystkich faktur oraz ich terminów płatności,
- możliwość przekazania zgody na otrzymywanie elektronicznych faktur,
- możliwość zgłaszania awarii i usterek,
- możliwość wysłania zapytań,
- dostęp do ważnych informacji,
- wgląd do danych kontaktowych.
Korzyści z otrzymywania e-faktury:
- proekologiczna postawa – ograniczając liczbę papierowych dokumentów, dbasz o środowisko naturalne,
- oszczędność czasu – faktury otrzymujesz niezwłocznie po ich wystawieniu,
- terminowość otrzymywania faktury – faktur dostarczane są do Twojej skrzynki mailowej,
- bezpieczeństwo przesyłki – w porównaniu z tradycyjną fakturą znika ryzyko jej zaginięcia,
- wygoda przechowywania – wszystkie faktury w jednym miejscu.